Even voorstellen: Tim Bloemheuvel

Op vijftienjarige leeftijd begon ik als leerling van het vak monteur bij Audi. Na 3 jaar maakte ik de overstap naar de functie van serviceadviseur. Nu werk ik met veel plezier al een jaar als serviceadviseur bij Porsche Centrum Leusden.

Het begin van mijn carrière

Toen ik klein was vond ik het altijd interessant om te kijken wat de monteurs van de ANWB pech-hulp onder de motorkap deden, als de auto stil stond langs de weg. Op mijn vijftiende besloot ik dan ook de opleiding voor monteur te gaan doen en ben ik gaan werken bij een Audi dealer. Daar heb ik het vak geleerd. Toen ik achttien was ging ik tijdelijk bij de werkplaatsreceptie werken. Als service adviseur ben je het aanspreekpunt voor klanten én de schakel tussen de klant en de werkplaats. Ik kwam erachter dat ik dat werk nog leuker vond dan sleutelen.

Passie

Ik werkte jaren als serviceadviseur bij Audi en daarna als wagenparkbeheerder bij Volkswagen Lease. Totdat ik gebeld werd voor een functie bij Porsche Centrum Leusden. De functie van serviceadviseur was mij niet onbekend. Pas toen ik met enkele Porsches gereden had, werd ik verliefd op het merk. Het is echt passie.

Blije klanten

Ik probeer altijd goed te luisteren naar de wensen van de klanten en die te realiseren.  We hebben monteurs in huis die zoveel weten van techniek, dat we elk probleem kunnen oplossen. Als team proberen we een zo hoog mogelijk serviceniveau te bereiken en te zorgen dat alles voor de klant goed geregeld is. We denken in mogelijkheden en willen alleen maar blije klanten.

Sport en emotie

Bij Porsche gaat het om sport en emotie. Het is de emotie van het autorijden dat Porsche als merk onderscheidt van andere merken. Niet alleen wij, maar ook onze klanten, zijn betrokken bij het merk. Die gedeelde passie vind ik mooi. Het contact met klanten in combinatie met de beleving van het merk Porsche maken mijn werk zo leuk.